10 Nisan 2010 Cumartesi

Doolin

Bu yazinin basligini "Doolin Sana Ilk Goruste Asik Oldum" koymak isterdim aslinda..Neden koymadigimi soracak olursaniz cevabim kisaca bilmiyorum olur ama sunu biliyorum ki ilk gordugumde beni carpan bi yer oldu Doolin. Buradan benim kadar etkilenen baska bir yabanci var midir acaba diye merak ettim bak simdi..Cunku insanlarin oyle cok da unutamayacagi ya da ballandira ballandira anlatacagi bi yer degil sanirsam..Oyle saniyorum cunkuuuu.. hic kimseden aman muhakkak git de Doolin'i gor diye bi sey duymadim. Evet ben galiba sanmalar ve varsaymalar ustune yasiyorum..Neyse konumuz bu degil ki..Neden baskalari Doolin'den benim kadar etkilenmez konumuz bu..Belki de ne cok buyuk ne de cok hareketli bi yer olmadigi icindir..Ya da tarihi havadan etkilenenler icin boyle bi havasi var ya da yok gibidir ondan da olabilir..Nesi carpti peki beni bu kadar?? Neden gorur gormez vuruldum ben bu kucuk balikci kasabasina?? Bi kere dedigim gibi oyle kucuk ki..Beni kabul eder mi bilemedim..Ama etsin cok istedim..Siginagim olsun istedim..Evet tam tabiri de bu iste kucuk bi siginak sanki Doolin..Her seyden herkesten kacmak, kafani dinlemek ve huzur bulmak icin gidip saklanabilecegin ve öcülerin gelmiycegi, gelse de seni bulamayacagi bi yer..ya da bana oyle geldi..

Bi kale vardi..Doonagore Castle'mis adi..Gorur gormez buyulendim..

Sirin, sempatik ve rengarenk kucuk kucuk dukkanlar vardi..Gorunce icim isindi..


Hemen denizin kenarinda..daha dogrusu okyanusun..Sorf yapan yapana..Denizi hircin ve isyankar ama kendi oyle sessiz sakin ki..Huzur doldum..


Tabi bi de yesili var..Olmazsa olmazi..


Sozun ozu iste..En basta da dedigim gibi Doolin Sana Asik Oldummmm:))
Sevimli bi teyze vardi. Kucuk dukkaninda el isi kupeler ve kolyeler yapiyordu..Buradan bi hatirayi uzerimde tasimak istedim sanki..Uc tane kolye begendim. Tanrimm karar vermek ne zordu!! Doolin'in kumsalindan topladigi taslarin ustune kucuk resimler yapmis..Begendiklerimin ikisi üç yaprakli yonca motifiliydi. Digerinin ustunde ise pembe bi cicek vardi. Aslinda gonlum pembe cicekliydeydi..Ama bi yandan da mantigim Irlanda'nin simgesi uc yaprakli yonca ondan al diyodu..Off ne zor seydi sanirim 15 dak. dusundum. Kolyeleri kadina verdim, o eline aldi, ben gozlerimi yumdum veee uc yaprakli yonca olanlardan birini sectim. yaa ama bunu istemiyodum!! Bu sefer elimde dondurdum evirdim cevirdim. Kadina dusunduklerimi anlattim. Ama dedim bu Irlanda'nin sembolu dedim..Kadin da aa dedi bu pembe cicek de sadece burda yetisir..oyuzden bunu yaptim..hem bu taslarin hepsini burdaki kumsaldan topladim hadi ver artik kararini dedi. Ben de uzerinde uc yaprakli yonca olanlardan birini sectim. parayi verdim. Pakete koydu. Dur dur dedim bana o pembe cicekliyi ver bunu geri al:))
Off keske yoncaliyi da o hediye edeydi ya banaaaaaa:)) Ama etmedi koftehor:)) Ben de ikisini birden mi alsam dedim..Ama vazgectim..Doolin'cim bak senin tasini ve ciegini boynumda tasiycam sekerim:)) Beni unutma anlastik mi:))Ben seni hic unutmayacagim:))
Imza: Bi Asik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder