14 Nisan 2010 Çarşamba

Angela'nın Külleri






Sevgili Izleyicilerim,
"Limerick" baslikli yazimda Angela'nin Kulleri adli filmin Limerick'te cekildigini hatta sadece cekilmekle kalmayip hikayenin Limerick'te gectigini soylemistim. Hatta hatirlarsaniz (hatirlayin artik bosa mi yaziyorum) filmde Limerick'in gayet sefil bir yer olarak gosterildigini benim de bu durumdan bi hayli cekince duydugumu da sizlerle paylasmistim. Bu sekilde bir giris yaptiktan sonra sanirim artik gelisme kismina gecmemin vakti gelmistir deyip Limerick'te Angela'nin Kulleri filmine ithafen hazirlanmis kucuk muzemsi yeri gormeye gittigimi belirtmek isterim. Anladigim kadariyla filmin Limerick'te gecmesi ve Limerick'i anlatiyor olmasi Limerick Halkinin baya bi hosuna gitmis. Reklamin iyisi kotusu olmaz diye dusunduler sanirim:)) Ancak onlar da Limerick'in o zamandan bu zamana bi hayli degistiini ozellikle vurgulamadan edememisler:))
Gittigim mekanda filmden goruntuler,ayni adi tasiyan kitaptan birtakim alintilarla birlikte filmde gordugumuz evin kucuk bir ornegi vardi. Filmi izleyenler bilirler baslica kahramanlar iki katli gayet izbe bir evde yasiyorlardi. O evin temsili bir ornegini gorunce tuylerim diken diken oldu. Gercekten cok etkileyiciydi. Bu arada oradaki gorevliye bu evin gercegini nerede gorebilecegimi de sordum. Ancak kendisi bana ev sahnelerinin Limerick'te uc farkli mekanda cekildigini ve cekimlerin yapildigi evlerin su anda aslinda bu sekilde olmadigi, film cekilirken gecmisteki haline benzetilmeye calisildiklarini soyledi. Bu nedenle gercek evleri ne yazik ki goremedim:( Gelisme kismini da bu sekilde atlattiktan sonra sizleri fotograflarla basbasa birakacagimi ifade ederek bu yazimi sonuclandiriyor ve huzurlarinizdan ayriliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder